ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ
Назва проекту
«Подорож у казковий світ «тореадорів»
Назва навчальної теми
Українська література
Всеволод Нестайко. “Тореадори з Васюківки” Основний та другорядні навчальні предмети
Українська література
Вік учнів, клас
6-ий клас, 11-12 років
Стислий опис проекту
Проект з української
літератури, розроблений для учнів 6 класу. Реалізується під час вивчення твору
В.Нестайко «Тореадори з Васюківки». У процесі виконання проекту учні зможуть
з’ясувати які пригоди траплялися з однокласниками, рідними та оформити
результати у формі відповідно до завдання групи.
План
Навчальні цілі
Після закінчення
виконання проекту учні зможуть:
створювати колажі,писати твори з пригодницькими елементами.
В учнів формуються
вміння:
-
здійснювати пошук інформації за допомогою різних джерел,
-
працювати в групах,
-
аналізувати різні життєві ситуації,
-
приймати правильні рішення,
-
ефективно розподіляти час для виконання проекту,
навички оцінки власних вчинків.Опис оцінювання
На
початку роботи учні
заповнюють З-Х-Д таблицю, що дозволить визначити актуальність
запропонованої теми для даних учнів, проходять онлайн-опитування, читають текст
твору «Тореадори з Васюківки» В.Нестайко.
Протягом
всього терміну виконання проекту
використовуються звіти про виконання проекту, завдяки методу спостереження
груп, учні роблять самооцінку власної та спільної роботи. Організовуються
зустрічі-консультації, мета яких забезпечення зворотного зв’язку, отримання
пропозицій, допомогти із плануванням наступних кроків.
Наприкінці
проекту
За допомогою форми «Оцінювання
роботи групи» під час захисту робіт учні оцінять діяльність кожної з груп.
За допомогою контрольного списку буклету учні проводять само оцінювання власної діяльності.Діяльність учнів
На початку виконання проекту:
вчитель –розповідає про метод проектів, створює та
демонструє учням буклет (з метою зосередження уваги на завданні), демонструє
вхідну презентацію і пропонує учням індивідуально заповнити таблицю З-Х-Д (що вони знають і чому хочуть
навчитись, що для них цікаво). Знайомить учнів з постаттю автора (Всеволодом Нестайко), пропонує
занотувати деякі відомості з біографії;
формулюють загальну тему проекту на основі
цікавої та актуальної проблеми згідно з навчальною програмою, визначаються з
можливими напрямками роботи й за допомогою вчителя розподіляються на 3 групи за
ролями. Кожна група отримує завдання:
Група 1 «Історики» - проводить опитування серед
своїх батьків, рідних, щоб дізнатися, чи траплялися з ними цікаві та веселі
пригоди, обробляє та аналізує отримані результати, які демонструє у вигляді невеликого
твору.
Група 2 «Мрійники» - учні пишуть твір з
пригодницькими елементами, за основу беручи епізод із власного життя, або
створює казку, в якій з персонажами трапляється цікава пригода.
Група 3 «Художники»
- учні готують ілюстрації до прочитаного твору або улюбленого епізоду.
Учні складають план
роботи в групах і прогнозують кінцевий результат.
Під час виконання
проекту:
вчитель – допомагає виправляти помилки й стимулює діяльність
групи; консультує учнів
щодо написання твору.
учні
– проводять
дослідження, створюють розповіді та малюнки; за допомогою контрольного списку оцінювання процесу дослідження, учні оцінюють рівень проведення власної дослідницької роботи.
-
учні 1
групи пишуть невеликий твір та оформлюють його у вигляді публікації, з
допомогою учнів 10 класу,
-
учні 2
групи пишуть казку, якій надають вигляд книжки,
учні 3 групи створюють ілюстрації до твору
«Тореадори з Васюківки» та облаштовують міні-галерею.
У
кінці виконання проекту:
Кожна група презентує власний
кінцевий продукт на підсумковому занятті.
Вчитель
проводить оцінювання, учні заповнюють таблицю З-Х-Д.
Комментариев нет:
Отправить комментарий